söndag 23 november 2014

Till salu - För en god sak


Nu har jag fått en idé! Jag har ju ett litet lager på sjalar o tänkte så här:

Skulle du hitta din sjal bland mina, så är dom till salu! Skulle det vara så att du är intresserad av att äga en av dessa är det bara att hojta till med ett meddelande till mig. Ni får bjuda fritt vad ni kunde tänka er att ge! Skulle det vara så att jag får en slant för mina sjalar går dessa slantar oavkortat till julklappar. 

Julklappar till bättre behövande, inte till mig själv! När jag tänker efter har jag egentligen allt jag behöver. Men det finns dom som inte har det. För dem blir jul o julklappar en börda. Därför har jag tänkt att ge ett par gåvor till insamlingen Joulupuu. Det gör jag hur som helst, men om jag får sålt mina handarbeten blir det fler julklappar till nån som annars kan bli utan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar